Nordic SelfCare Group ApS
Den kommende investering skal bruges til at optimerer og bygge funktioner på websitets, bestilling af ny produktion, udvikling af nye produktlinjer, markedsføring og eksekvering af go to market initiativer. Desuden skal pengene bruges til at tiltrække kvalificeret arbejdskræft. Vi har allerede 3 personer som vi ser være en del af koncernen, og som kan hjælper koncernens virksomheder med at komme ud over landegrænserne.
Desuden skal investeringen danne grobund for de næste opkøb, stiftelser og investeringer inden for markedet.
"If you look good, you feel good - if you feel good, you do good"
NSG (Nordic Selfcare Group) vil ændre den måde, mænd ser personlig pleje på, ved at flytte overbevisningen fra et udvalg af produkter til en livsstil og en måde at udtrykke sig selv på. Vi mener, at personlig pleje er afgørende for mænds velbefindende og identitet.
Vores mission er at hjælpe mænd med at føle sig godt tilpas både indeni og udenpå ved at bruge personlig pleje som midlet til målet. Vi ønsker at skabe fællesskaber omkring personlig pleje for mænd og være med til at flytte overbevisninger omkring personlige pleje til mænd.
Hos NSG vil vi udfordrer status quo og vil søge alternative løsninger til mainstreamen.
Vi vil om 10 år have bygget et kontorfælleskab med vores egne virksomheder, som bliver et epicentrum inden for personlig plejeindustrien. Vi vil have erhvervet eller udviklet mindst fem unikke mærker og to forskellige koncepter, der imødekommer forskellige befolkningsgruppers behov og ønsker.
Men det er ikke alt. For om 10 år vil NSG også tilbyde et acceleratorprogram, der styrker den næste generation af selvpleje-iværksættere. Vores fælles kontorplads vil fungere som et knudepunkt for samarbejde og innovation, hvor ligesindede personer kan udveksle idéer og dyrke deres projekter, som vi vil tilbyde hjælp og sparring til, for procenter.
Vi ved, at det er en stor opgave, også derfor kalder vi det en 10-årsplan. Det symboliserer vores tålmodighed, respekt og realisme.
Vi har også kortsigtede perspektiver som skal være byggestenene hen mod 10 års målet. Vi har både en 2 års plan og en 5 årsplan, hvor rollen for hver virksomhed indgår.
Vi er unikke pga. vores take på markedet, vores tilgang til at brandopbygning, go to market strategier og vores indsigt i markedet, samt de synergier vi kan skabe i dette setup. Det gør vores virksomheder mere konkurrencedygtige og stabile.
Både Barberians Copenhagen og HerreBox har som nævnt vigtige roller i opbygninger af de næste koncepter og brands.
Synes du det lyder lidt interessant, så lad os sende dig mere information om virksomhederne og NSG's visioner. Vi søger både kapital for at sikrer vækst og et stabilt likviditetsflow, men vi søger også en investor som deler vores visioner og som ser sig selv i et 10 års perspektiv.
Nordic Selfcare Group blev stiftet i 2023, men vi har allerede været i branchen siden 2020 via HerreBox, og da vi opkøbte et 8 år gammelt brand, Barberians Copenhagen, tilbage i februar 2023, valgte vi at stifte NSG.
I dag ejer NSG begge virksomheder, som begge har vist proof of concept, og vist gode KPI'er. Begge virksomheder har en helt central rolle i 10 års planen.
Med NSG ønsker vi at blive en markant spiller på det nordiske og herefter europæiske pleje markedet inden for mænd.
Vi ønsker at flytte overbevisninger omkring personlige pleje til mænd, og ønsker at være en del af den stigende vækst på markedet.
NSG har med få midler ramt en omsætter på over 140.000 DKK om måneden og har nogle klarer planer og initiativer, som vi ønsker at eksekverer på.
Vi er i dag 2 founder og 3 investorer, hvor den ene investor er salgsdirektør i den ene virksomhed, den anden tager sig af alt juridisk arbejde, og den tredje kender til organisationsopbygning m.m.
Vi har også en sælger på provision, og gør brug af flere forskellige eksterne ressourcer for at kunne tilpasse vores aktivitet til vores likviditetsflow.
Vi har snakke med flere forskellige personer som, efter en investering, ser sig selv som en del af NSG. Den ene kan åbne døren for kæder i hele Europa og USA, hvor den anden har bygget brands før og ved hvordan man lave rigtige communitys. Den tredje ved hvordan man bruger de sociale kanaler til at vækste og er ekspert i content creation, som er vigtigt i en opmærksomhedsøkonomi.
Er i følgende branche(r):
Nordic SelfCare Group ApS
Den gode ide Idéen til Susans startup opstod under rejser, hvor hun ofte manglede en hurtig måde at finde behandlingstider på uden at skulle oprette prof... læs mere
Ali har i mange år været ansat hos flere store ejendomsmæglerkæder i Danmark. I dag er han stadig ejendomsmægler, men han arbejder ikke længere for andre... læs mere
1. Startups i vækstfasen Equity funding er ideelt for startups, der befinder sig i en vækstfase, hvor de har brug for betydelig kapital for at ska... læs mere
Hvad betyder equity crowdfunding? Equity crowdfunding er i Danmark også kendt som andelscrowdfunding eller aktiecrowdfunding. Her kan flere investorer ... læs mere
Hvad betyder crowdfunding? Når en virksomhed eller en startup modtager en investering, tænker de fleste på angel investorer (velhavende personer) eller v... læs mere
Det er et kæmpe marked Omkring 47 millioner kvinder lider af stress inkontinens i EU og USA. Og tilstanden er traditionelt blevet håndteret med bind eller... læs mere
Har du allerede en konto Log ind