Tempus Con
Janteloven, ydmyghed og beskedenhed er gode værdier i et samfund... Men det er ikke for alle. For den hyper kompetitive unge mand er værdierne helt anderledes. Det er ofte succes, ambition og at vinde som motiverer, og det stiller personen i en svær situation. Resultatet bliver en meget ensom, forvirrende og frustrerende tilværelse.
Hvordan ved jeg det? Fordi jeg selv er den hyper kompetitive unge mand.
Produktet er designet til enhver hyper kompetitiv ung mand som er ambitiøs målrettet og dreven til at få et liv af succes på alle fronter. Nu kan unge mænd få et sted i samfundet hvor deres ambitiøse aspirationer bliver belønnet og ikke set ned på, hvor deres potentiale kan opnås og ikke forhindres, og hvor deres personlighed kan blomstre istedet for at begrænses.
Medlemskabet bliver leveret i en kombination af online og fysisk. Det inkluderer 3 forskellige fokuspunkter "Social & Dating", "Træning & Sport" og "Business & netværk". Alle fokuspunkterne giver en unik måde at effektiviserer livet for den unge mand, og er taget for egne erfaringer samt de erfaringer jeg har gjort mig med eventbureauet "Tempus Con" (Se mere på: www.tempuscon.dk) Det er taget for mine erfaringer med fitness og sportsklubber, og det er taget fra mine erfaringer som salgscoach i over 2 år.
Målgruppen er William som er en 19 årig dreng på sabbatår. Han er drevet af status, ego og anerkendelse fra andre. Han har en masse venner, men han føler sig frustreret over at de ikke er helt ligesom ham. Han synes de mangler drømme i livet, og hvert eneste gang han bringer det op griner de lidt af ham. Så han er stoppet med at bringe fremtiden op.
Jeg søger en investor eller flere investorer for mellem 200 000 - 600 000 kr.
Det er vigtigt for mig, at du som investor deler mine værdier, som er følgende:
1. Man kan sagtens tænke højt om sig selv uden at være arrogant
2. Fremtiden er mere interessant end fortiden
3. At være meget motiveret for at vinde og opnå succes gør dig ikke til en dårlig person.
Jeg vil bruge pengene til opkøb af Tempus.dk domænet. Indtil videre har jeg kun www.tempuscon.dk domænet. Jeg vil også bruge pengene på et kontor, og til markedsføring.
Der er 7 grunde til at dette er en rigtig god investering.
1: Målgruppe i smerte
Tempus fjerner den dybe smerte af at føle sig alene, misforstået og frustreret. Den giver håb, ambitioner og inspirer til at opnå sit fulde potentiale. Smerten som målgruppen oplever lige nu gør produktet nemmere at sælge og mere værdifuldt.
2: Målgruppe nem at ramme
Vores avatar baseret på fælles tendencer og min egen oplevelser gør at vi nemt kan targetere målgruppen på sociale medier.
3: Voksende målgruppe
Man kan synes hvad man vil om Andrew Tate, men han beviste at denne persona og målgruppe er voksende og findes derude.
4: Blue ocean produkt
Et produkt som Tempus er ikke lanceret endnu. Det gør produktet til et ren blue ocean med individuelle konkurrenter på hvert af fokusområderne.
5: Høj LTGP
Tempus påvirker identiten og giver målgruppen et sted at høre til. Det gør produktet og fællesskabet til noget vigtigere og derfor bliver churn også til at være mindre.
6: Svært at replikere
Grundet dette produkts svære og hårde barriere to entry er det svært at replikere.
7: De har pengene til det
Vores produkt koster 2500 kr om måneden, som kan virke som meget.... Men som Kasper Knudsen, Sander Stage og Frederik Paahus har bevist er der mange motiverede drenge med store drømme som er villige til at investere + 20 000 kr for et simpelt kursus. Siden Tempus er meget mere end det er det en pris som målgruppen også har råd til.
Teamet består af mig, en videograf, en freelance SoME ansvarlig, og et partnerskab med Copenhagen Event Company.
Produktet er ikke blevet solgt som selvstændigt produkt, men istedet for to forskellige virksomheder. Tempus Con som er et eventbureau (www.tempuscon.dk) og eagle closer som er et salgscoaching forløb (www.eaglecloser.com). Begge virksomheder har givet mig indsigt i markederne, og givet mig inspiration til det endelig produkt for Tempus.
Tempus står stærkt og med hurtig kurs mod succes. Vi har gode partnerskabe, vi har et stærkt produkt, og vi har en klar målgruppe. Produktet har til formål at lanceres som et eksklusivt begrænset og dyrt produkt med høj net margin og lav operational drag. Tempus mangler kapital for at nå dets fulde potentale.
Produktet vil blive lanceret til en kapacitet på 500 unge mænd i hovedstad og nordsjællandsområdet. Netmargin profit forventes at være 33 - 55 % afhængig af mulige sponsorarter. Prisen for produktet bliver 2500 kr om måneden.
Er i følgende branche(r):
Tempus Con
Den gode ide Idéen til Susans startup opstod under rejser, hvor hun ofte manglede en hurtig måde at finde behandlingstider på uden at skulle oprette prof... læs mere
Ali har i mange år været ansat hos flere store ejendomsmæglerkæder i Danmark. I dag er han stadig ejendomsmægler, men han arbejder ikke længere for andre... læs mere
1. Startups i vækstfasen Equity funding er ideelt for startups, der befinder sig i en vækstfase, hvor de har brug for betydelig kapital for at ska... læs mere
Hvad betyder equity crowdfunding? Equity crowdfunding er i Danmark også kendt som andelscrowdfunding eller aktiecrowdfunding. Her kan flere investorer ... læs mere
Hvad betyder crowdfunding? Når en virksomhed eller en startup modtager en investering, tænker de fleste på angel investorer (velhavende personer) eller v... læs mere
Det er et kæmpe marked Omkring 47 millioner kvinder lider af stress inkontinens i EU og USA. Og tilstanden er traditionelt blevet håndteret med bind eller... læs mere
Har du allerede en konto Log ind