Practicle
Aflønning og ansættelse af sælger.
En aktivt deltagene investor til kaptialindskud samt rådgivning og sparring i forhold til networking, salg, marketing og generel etablering af virksomheden.
Jeg har selv små 25 års erfaring i support og driftsorganisationer. Jeg har altid fundet værktøjerne som jeg og andre har brugt til at løfte opgaven, fra kunder henvender sig og til leverance af løsninger m.m. mangelfulde, uambitiøse og besværlige. Systemerne har altid kostet ekstremt mange penge at integrere og det kræver altid at man har proces kyndige der bistår i design og integration af løsningerne. Min force er at jeg har anvendelsesøjnene med i udviklingen af systemet. Jeg har altid været dybt betaget af hvordan systemer kan gøres smidige, brugervenlige og lette at anvende. Samtidigt har det altid fascineret mig hvordan man kan koble så mange arbejdsprocesser sammen som muligt på tværs samtidigt med at man formindsker administrativt og besværligt arbejde.
I Practicle har jeg, med udgangspunkt i ITIL Best Practice, udviklet et webbaseret support system som håndterer kundehenvendelser og bærer disse henvendelser solidt og effektivt gennem veldokumenteret velfungerende standard processer såsom problemhåndtering, ændringsstyring, bestillingsprocesser, projektstyring m.m.
Projektstyringsmodulet er et sprint understøttet projektstyringssystem der giver mulighed for at designe og herefter styre et projekt.
Dokumenthåndteringsmodulet giver mulighed for at bruge de logiske dokumenter som vidensportal til slutkunderne, intern knowledge management, kontrakt styring og meget mere. Uploades word eller pdf dokumenter bliver indholdet automatisk lagt ind i databasen og afhængigt at roller bliver dokument indholdet gjort søgbart og tilgængeligt for de respektive personer, grupper og/eller teams.
Systemet er person, gruppe, team og rollebaseret.
Systemet tilbyder herudover opgave styring (task management) med tilhørende tidsregistrering. Dette modul er helt essentielt i systemet. Det er her Practicle især adskiller sig fra andre systemer. Jeg har udviklet et kanban baseret opgavestyringsmodul som alle andre moduler integrerer sig med. Således kan og bliver samtlige modulers opgaver såsom projekt opgaver, dokument reviews, tickets, ændringer, asset udløb, certifikat udløb, workflow tasks og meget meget mere intelligent og smidigt styret og prioriteret via medarbejdernes personlige kanban boards.
Det giver udover kniv skarp opgavestyring hos den enkelte medarbejder et helt unikt og virkelig effektivt overblik for teamledere og ledelsen i forhold til tidsforbrug og generel workload hos teams og medarbejdere generelt.
Systemet er programmeret færdigt i sin første release.
https://www.practicle.dk
Er i følgende branche(r):
Practicle
Den gode ide Idéen til Susans startup opstod under rejser, hvor hun ofte manglede en hurtig måde at finde behandlingstider på uden at skulle oprette prof... læs mere
Ali har i mange år været ansat hos flere store ejendomsmæglerkæder i Danmark. I dag er han stadig ejendomsmægler, men han arbejder ikke længere for andre... læs mere
1. Startups i vækstfasen Equity funding er ideelt for startups, der befinder sig i en vækstfase, hvor de har brug for betydelig kapital for at ska... læs mere
Hvad betyder equity crowdfunding? Equity crowdfunding er i Danmark også kendt som andelscrowdfunding eller aktiecrowdfunding. Her kan flere investorer ... læs mere
Hvad betyder crowdfunding? Når en virksomhed eller en startup modtager en investering, tænker de fleste på angel investorer (velhavende personer) eller v... læs mere
Det er et kæmpe marked Omkring 47 millioner kvinder lider af stress inkontinens i EU og USA. Og tilstanden er traditionelt blevet håndteret med bind eller... læs mere
Har du allerede en konto Log ind